Jak získat pravidelného návštěvníka?

Konference „JAK ZÍSKAT PRAVIDELNÉHO NÁVŠTĚVNÍKA“ proběhla 21.- 22. října v krásném prostředí golfového resortu Kaskáda a Wellness Kuřim. Akce se zúčastnilo 38 osob. Za dva dny si účastníci vyslechli 11 přednášek z oblasti marketingu – první den, a bezpečnosti – druhý den. Každý si i odvezl sborník přednášek. Volba přednášejících byla zaměřena co nejvíc do kvality. Mezi přednášejícími bychom našli:

1 vedoucího katedry ekonomie a marketingu vysoké školy

2 vysokoškolské vyučující

1 soudního znalce z oboru bezpečnosti bazénů a koupališť

1 generálního managera wellness centra

3 ředitele aquaparků, včetně toho největšího v ČR

1 saunového mága

2 projektanty bazénových a wellness technologií

Účastníci kromě devíti hodin přednášek (během dvou dbů, ve čtyřech přednáškových blocích) absolvovali i exkurzi po Wellness Kuřim a následně mohli využít i slastí, které zařízení svým klientům nabízí. Úspěšný byl i večerní raut se vzájemnou výměnou zkušeností, který se protáhl až do jedné hodiny po půlnoci.

Všichni účastníci při odjezdu vypadali velmi spokojeně s náplní i organizací a mnozí svou spokojenost i vyjadřovali. Chybu proto udělali ti, co na konferenci nepřijeli.

Další fotografie si můžete prohlédnout na facebookové stránce APR